poniedziałek, 26 września 2016

Q&A z autorami!


Spełniamy obietnicę w trybie nieco przyspieszonym  i od dziś dajemy Wam możliwość anonimowego zadawania pytań wszystkim autorom naszych aktualnych postaci, którzy chętnie odpowiedzą na każde z nich :)

WAŻNE!
Prosimy, abyście wszystkie swoje pytania zamieszczali w komentarzach poniżej tego posta, każdorazowo podpisując do kogo dokładnie są one adresowane (imię bohatera/ bohaterów), aby uzyskać odpowiedź od oczekiwanej osoby!

Pytania mogą być zadawane bezterminowo, a nasi autorzy dokonywać będą stałej aktualizacji w komentarzach :)

Pozdrawiamy i czekamy na Wasze komentarze!
Ekipa CG

36 komentarzy:

  1. Dobra, to będę pierwsza ;P
    Pytanie ogólne: Kiedy można się spodziewać kolejnego opowiadania od strony kogoś z dawnego NG (Sol, Ash'a, Luca, Faith albo Cain'a)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa opowiadania są w trakcie tworzenia, więc podejrzewamy, że już w najbliższym czasie pojawi się któreś z nich ;)

      Usuń
  2. do wszystkich: czy na blogu piszą te same osoby, które pisały na starym tylko z nowych postaci? jeśli tak, kto jest kim? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, autorami obecnych postaci są dokładnie te same osoby, które wcześniej pisały na NG.
      M.in. Rowan to Hebi, Wyatt to Ren i North, Connie to Hespe, Bryce to East itd. :D

      Usuń
  3. Chyba dość dużą liczbę osób nurtuje jedna rzecz - czy wszystkie śmierci, kulminacyjne wydarzenia, dzieci i ogólnie te największe niespodzianki były planowane z wyprzedzeniem i wszystko dążyło ku celowi, czy może to wszystko było na spontanie?? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę duża część była wymyślana na spontanie, tzn. pomysły przychodziły nagle, ale nic nie działo się bez przyczyny ;) Z biegiem czasu przekonacie się, że wszystko miało swoje drugie, a nawet trzecie dno i nawet jeśli teraz coś wydaje się nie mieć sensu z czasem zacznie pasować do układanki. Miłego czytania ;)

      Usuń
    2. Dokładnie, to było na zasadzie np."Ej, zabijmy Mac'a, zróbmy bliźniaki, dokonajmy masowej egzekucji i wybijmy wszystkich", a dopiero potem dopasowywaliśmy do siebie szczegóły, dokładając z czasem kolejne i kolejne. W ten sposób powstała pewna pajęczynka, która dopiero zaczyna się rozplątywać :3

      Usuń
  4. Utożsamiacie się z postaciami, z których piszecie, czy są to zupełnie inne charaktery? Proszę o indywidualne odpowiedzi każdego piszącego XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdy się utożsamia... Z tym, że z jedną postacią bardziej, a z drugą mniej. Np.dla mnie Faith była i jest kimś całkowicie odrębnym, za to już z Val jest całkiem odwrotnie ;)

      Usuń
    2. Rowan jest dla mnie w pewnym stopniu wyzwaniem. Dużo łatwiej było utożsamić mi się z Hebi. Czasem muszę się nieźle skupić, żeby wczuć się w jej sytuację i spróbować zrozumieć co faktycznie mogłaby czuć. Mimo wszystko bardzo ją polubiłam ;)

      Usuń
    3. Ja mam z moimi postaciami (East, Bryce) dużo zabawy. Żadna z tych postaci nie pokrywa się całkowicie z moim charakterem, ale każda z nich ma jakąś część mnie. Reszta cech jest dla mnie ciekawą mieszanką, która daje mi ekscytację z pisania, dobrą zabawę i chęć tworzenia. >< / Bryce

      Usuń
  5. Ile macie lat i do jakich szkół chodzicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam lat 18 i chodzę do Plastyka ;) Hue hue / Coś

      Usuń
    2. Ja też 18, klasa maturalna LO (profil biol-ang) :D

      Usuń
    3. 16, LO, mat-geo-ang ;)
      Rowan, gdyby ktoś nie był pewny ;D

      Usuń
    4. 18, technikum (pojazdów samochodowych) /Wyatt

      Usuń
    5. 18, LO (mat-fiz-ang) ;) / Bryce

      Usuń
  6. Ja mam pytanie. Tęsknicie za mną?/Mac

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam pytanie. Czy jest możliwość, aby postaci, o których wiemy z opowiadań, a które nie należą do głównych stały się nimi? Bardzo bym chciała przeczytać coś z perpektywy niektórych postaci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak :) Problem tkwi jednak w tym, że nie mamy czasu, żeby ogarniać kolejnego głównego bohatera, ledwo mając czas na już obecne. Inna sprawa, jakby ktoś zechciał taką postać "adoptować" ;3

      Usuń
    2. A opowiadanie z czyjej perspektywy chcielibyście przeczytać najbardziej? ;)

      Usuń
    3. Ja po ostatnim opowiadaniu Connie jestem ciekawa Col'a :) Byłoby super, gdyby zaczął pisać.

      Usuń
    4. Ojciec Wyatt'a. Bez dwóch zdań

      Usuń
    5. Nic nie obiecujemy oczywiście, ale na pewno o tym pomyślimy ;)

      Usuń
    6. Byłoby super ;)

      Usuń
  8. Z jakich stron polski jesteście? W jakich miastach mieszkacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość z nas mieszka w Małopolsce, dokładniej w okolicach Krakowa c:

      Usuń
    2. Ja mieszkam w zachodniopomorskim w Szczecinie, więc niestety trochę się pod tym względem wyłamuję :> / Bryce

      Usuń
    3. Busko-Zdrój, województwo świętokrzyskie ;3 Ale jako, że chodzę do szkoły do Kielc, większą część roku szkolnego mieszkam w internacie, w tym właśnie mieście <3 / Con

      Usuń
    4. Piękne Busko... Tęsknię za tym miasteczkiem ;)

      Usuń
  9. Napiszecie i opublikujecie tę bajkę o Niemych Górach???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bajka, o którą pytasz, w całości zostanie opowiedziana w jednym z najbliższych opowiadań. Mamy też inne "niespodzianki", więc musimy dawkować napięcie :P

      Usuń
    2. Oooo. To super. To teraz jeszcze bardziej będę czekał na posta.

      Usuń